duminică, 24 ianuarie 2010

Doi oameni in love...(2) pt sabina:d)

Ce sa mai zic de alex?!distrus total...din pacate sau poate din fericire am pastrat legatura cu amandoi.Nici nu pot exprima in cuvinte cat de mult sufera amandoi,nici nu stiu cum este.Probabil va intrebati daca si-a cerut scuze(el)...ba daa...si de cate ori...si prin cate moduri...dar Adina este incapatanata si daca ea considera ca nu merita atunci nu pot sa intervin...stiti ce ma deranjeaza?Pe Elisa a iertat-o...de ce nu il poate ierta si pe el?In principiu sunt la fel de vinovati...Mai trec cateodata pe la ea cand mai am timp(mai ales ca s-a retras pe campul acela lipsit de viata,care pt ea inseamna ultima picatura de fericire) si intotdeauna o surprind uitandu-se la poza pe care le-am facut-o la aniversarea de 1 an...Erau amanadoi,imbratisati ca intotdeauna stand pe pe acelasi scaun la "La Bebe"...Imaginati-va daca si fratele ei a acceptat ideaa ce perfecti erau impreuna...Asa ca,cum sunt eu bagacioasa...:Dam invitat-o pe ea pe o terasa si pe el la acelasi terasa in acelasi timp...Eu,am stat putin ca sa ma asigur ca Adina nu pleaca nicaieri...si mi-au dat lacrimile cand am vazut ca s-au sarutat de impacare sa zic asa.Atunci,am presupus eu ca mi-am terminat treaba si am plecat.


P.S. Nu incercati asta..poate sa iasa urat:)))

4 comentarii:

  1. foarte frumos. totusi prea frumos ca sa tina ..vreau si eu ,,campul acela lipsit de viata" care totusi pentru ea inseamna "ultima picatura de fericire"..

    RăspundețiȘtergere
  2. In poveste pare frumos..dar sa stai singura acolo gandindu-te ca poate ai facut cea mai mare greseala din viata ta..nu e prea frumos: "Adina este incapatanata si daca ea considera ca nu merita"..sunt Alllaa dar nu mergea sa dau cu numele meu;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai, iarta-ma nu am mai intrat de multicel. Merci mult ca ai scris iar posturi, si mi l-ai dedicat mie, ce draguuut ;;)

    si imi place f mult ce ai scris :x


    te iubesc >:D<

    RăspundețiȘtergere