marți, 12 ianuarie 2010

Un fel de dubla personalitate...

Cel putin asa mi se pare,ca sunt doua personalitati intr-un singur corp...adica cateodata sunt mai eleganta,imi pasa ce cred ceilalti despre mine,nu comentez bla bla bla(= PROSTII) si cateodata sunt cealalta eu care se imbraca cum are chef,spune totul verde in fata si nu tine atat de mult cont de parerea celorlalti atata timp cat eu sunt fericita.De cand am intrat in lumea blog-ului acest lucru devine din ce in ce mai evident...probabil va intrebati care dintre ele imi place mai mult...Sa spunem ca nu pot trai una fara cealalta.:)))

16 comentarii:

  1. Eu unul nu te cunosc si nu am avut ocazia sa vorbesc cu tine niciodata..dar mi se pare destul de interesant tot ce scriitu acolo si dupa cum spuneai mai sus ai vrea ca ceilalti sa-si dea cu parerea.EU privind din exterior totul nu pot sa vad decat o fata trista sincer..altceva nu-mi inspiri care nu are curajul sa-si traiasca propria viata.si vad si mai jos ce ai scris..cred ca asta e un fel de barfa totusi,cred ca vorbesti de prietene si prieteni din cate am inteles.Chestia cu discutia chair e importanta si o apreciez,pt. ca vorbind cu persoane poti sa afli multe de la ele dar vad ca tu nu arati ca si cum ai incerca,spui lucrurile astea ca si cum ar trebui sa le faca ceilalti din njurul tau ,ceilalti sa-ti rezolve problemele,si ceilalti sa te faca pe tine sa zambesti.Ia mai gandesteste cum procedezi,nu cresti in ochii nimanui aratand cat de mult te deranjeaza unele persoane si cat d emulte defecte pot sa aiba altii.Spune-ti si tu greselile si acum fii sincera cu tine si paote ca daca o sa fii sincera cu tine si ceilalti nu o sa mai creada ca esti o "tipa ca nu stie sa-si traiasca propria viata".Poate ca tu nu o sa postezi comentariul meu asa cum ma si atept sa o faci dar sper ca ti-am deschis ochii ca nu treb sa analizezi mereu viata altora ci trebuie sa te preocupe mai mult a ta.

    RăspundețiȘtergere
  2. De ce sa nu il postez?Doar am zis ca accept orica fel de critica...ms pt parerea ta:D ,dar atata timp cat ramai anonim,nu esti altceva decat o persoana exact ca mine pe care o critici.Asta inseamna ca te critici si pe tine?Poate tie iti este frica sa iti traiesti viata,pt ca daca mi-ar fi fsot frica nu le-as fi spus adresa url a blog-ului meu colegelor mele.Poate ai dreptate.Apropo imi suni cunoscut.Poate m-ai vazut sau poate nu ,dar sugur nu ma cunosti,pt ca nu sunt o fata trista.De ce as fi?Sunt sanatoasa,familia mea e sanatoasa,nu am multi prieteni,dar stiu ca intotdeauna ma pot baza pe i persoana(sora mea)si multi nu au asa ceva,desi au cu sutele de "prieteni".Totul ramane doar o probabilitate,pt ca tu decizi sa ramai anonim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Apropo care barfa?Partea aia nu am inteles-o

    RăspundețiȘtergere
  4. Si inca ceva..eu scris 10% adevarat si 90% fictiune nu sunt fapte reale:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Aa..vizavi de primul tau comentariu,nu stai linistita nu imi este frica sa-mi traiesc propria viata,dar din moment ce si tu ai un nume anonim nu stiu de ce ar trebuii sa comentez eu cu propriul meu nume;)...

    RăspundețiȘtergere
  6. ok...daca nu iti place blog-ul meu de ce naiba mai intrii?e o tara libera,scriu ce vreau. Si sunt sigura ca un strain caruia nu ii placea blog-ul iesea si nu mai intra niciodata..dar ma rog...pb ta

    RăspundețiȘtergere
  7. "Ea. Ea e o fata draguta, eleganta-n felul ei. Felul principal pe zi pare plimbatul pe alei ca-i obosita mereu. O vad cum se plange de dureri si nu stau pe gand, ii cedez locul meu, desi, merita mai mult. Si nu-mi multumeste niciodata! Poate-i orgolilu' ala feminin de vina, poate e noaptea, masina ce ne tine ca-n vitrina. Dar imi place, imi place nebuneste sa o privesc de sus cand citeste sau cand se uita fix in ochii lui si el priveste prin ea si ea sensibila se stinge ca o stea. Dar, draga de ea cade cam rar, ca nu toti prosti din viata ei o trateaza murdar. E colorata gentil de haine si parfum discret, machiaj plin de curaj si un ruj rosu incet. Niste pantofi cu toc tare, obositi de plimbare, fuste usor peste genunchi si o geanta mare. Ce ascunde, mi-se pare mie, multe cai necurate de salvare ca o poezie! Sti, uneori sta timida si asculta, muzica multa, piese ce uneori o fac incet sa planga"

    Asta mi-a amintit de tine :*


    [ Steleverzi - Sodoma si Gomora ]

    RăspundețiȘtergere
  8. mi-au dat lacrimile...esti geniala!:*

    RăspundețiȘtergere
  9. EU imi dau cu parerea draga mea stai calma.NU-ti ieseai asa din fire daca nu era catusi de umpic adevarat.Si ti-am zis ce cred eu din ce reiese din povestile tale .CUm spuneai e o tara libera si cred ce vreau. Daca vroiai postai comentariul daca nu nu.Mdaa..nu prea stii sa primesti o alta parere si nu o accepti decat pe cea care ti-o formezi tu despre tine "Eu sueperba inteligenta si omniprezenta:)))".Aa si anonimul tau se numeste Mihnea multumita?

    RăspundețiȘtergere
  10. :*

    ma amuza conversatiile voastre ;))

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte...eu vroiam doar sa iti explic cum sunt...si sa iti arat ca nu am motive sa fiu trista...dar daca tu esti atat de capabil sa iti dai seama cum sunt eu doar din niste povesti(fictiune)atunci nu cred ca mai are rost sa iti raspund la comentarii...si nu inteleg...te cam contrazici singur(ba sunt trista...ba sunt superba inteligenta:))) )oricum mersi ca mi-ai vizitat blog-ul...o ultima intrebare si te las in pace:cum ai dat peste blog-ul meu?:d

    RăspundețiȘtergere
  12. Se cam bat cap in cap lucrurile, asa-i Alllaa? Si dragule anonim, nu cred ca Alllaa s-ar supara daca ti-as spune asta dar, vad ca tu esti omniprezent mai mult decat ea. Acuma probabil ca te uiti fix la ce am scis spunand ,,ce ma?!?!" ( nu intreba de unde stiu asta...'eu privind din exterior'imi dau seama ca asta ai spune:) ) . Si spun asta , chestia cu omniprezentul (iti explic asa pentru ca iar,privind din exterior imi dau seama ca esti cam greu de cap), pentru ca vad ca tu, cel care e ataaat de anonim, stii chiar si de barfe.Ok, si mie imi mai soptesc pasaricile dar spune-mi. La tine a venit un stol? Asta in primul rand.
    In al doilea rand , citez: "sunt cealalta eu care se imbraca cum are chef,spune totul verde in fata si nu tine atat de mult cont de parerea celorlalti atata timp cat eu sunt fericita". Ia mai citeste odata. Vai saraca Alllaa ce trista si inspaimantata de pericolele vietii e.Sarmana de ea,nu? Mda.Iar gresesti si te contrazici SINGUR, anonimule Mihnea.
    In al treilea rand, ai spus ca tu intelegi din cele spuse de ea ca e vorba de PRIETENE si prieteni. Ei bine, tu, omniprezentule anonim ce detine puterile supranaturale ale mamei omide, intelegi prin ,,ceilalti" si ,,celorlalti" , 'PRIETENE si prieteni'?? iar se bat cap in cap.
    Uite asa ajung si la a patra idee. Mihnea,cel omniprezent si anonim, care are deaface cu stoluri de pasarici si care are puteri supranaturale de mama omida, iti reamintesc ca ai spus: "Ia mai gandesteste cum procedezi,nu cresti in ochii nimanui aratand cat de mult te deranjeaza unele persoane si cat d emulte defecte pot sa aiba altii" vad ca acuma devii si intelept, capabil sa dai sfaturi unei persoane pe care NU o cunosti.Interesant asta deoarece tu, persoana care priveste doar din exterior ti-ai dat seama si de posibile defecte ale Alllaa-ei.Probabil tot cu ajutorul pasarelelor.
    In al cincilea rand, iar te citez: "si ceilalti nu o sa mai creada ca esti o "tipa ca nu stie sa-si traiasca propria viata".". Aici,Mihnea,ori tu faci cat mai multi, ori esti intr-un hal nesimtit de omniprezent in umila viata ,,trista" a Alllaa-ei.
    Si cu asta termin, ce cacat esti de speri ca i-ai deschis ochii ei,doctor? Erau lipiti? In fine. Cu asta ai dat cortina la o parte: "sa analizezi mereu viata altora ci trebuie sa te preocupe mai mult a ta.". Cumva ai fost analizat de ea sau nu sunt eu destul de apta de a-ti intelege exprimarile?

    RăspundețiȘtergere
  13. cunoastem, cunoastem deja...sunt persoane si persoane..

    RăspundețiȘtergere
  14. mi-a placut ce a scris iulia :d

    RăspundețiȘtergere
  15. multumesc :) mie mi-a placut ce a scris Alllaa .

    RăspundețiȘtergere
  16. tupeul este o tragedie...o umilinta fata de propria persoana, dar minciuna este deja un fel de rana adanca in care personalitatea celui in cauza se afunda din ce in ce mai mult. Daca nu poti sa fii sincer cu ceilalti macar fii sincer cu tine...poate te regasesti din ce in ce mai mult si reusesti sa te salvezi. Tupeul, minciuna...din astea rezulta umilinta. Umilinta pe care ti-ai provocat-o nu o poti indreptati, poate printr-un gest supraomenesc pe care trebuie sa il aflii singur. Am scris la masculin, dar sper sa te simti...poate poti salva cateva esecuri ce urmeaza...

    RăspundețiȘtergere