miercuri, 13 ianuarie 2010

Doi oameni in love...

Stau,ma uit si ma minunez.La ce te uiti?de ce te minunezi?Pai...ma uit la doi oameni "in love".Nu am trait asa ceva pana acum...Sunt geloasa...nu pe tipa,ci pe amandoi pentru ca ei traiesc acea senzatie si eu nu.Probabil o sa am parte de asa ceva.Adina,fata de care va povestesc, este una dintre cele mai bune prietene ale mele si nu m-am bucurat pentru nimeni atat de mult cand am aflat de Alex.Si ca sa nu spuna "admiratorul meu" ca sunt o fata trista,o sa clarific situatia.Nu vreau sa mi se intample asta acum si in niciun caz nu as prefera sa am parte de "love" in locul ei.O ador pe ea,il ador pe el,ce sa mai zic...Cuplul perfect.Din partea mea,va doresc:"Forever and always".Si acum..."wake up call".Suna telefonu...numar privat...raspund...Adina...plange...Alex...Elisa...impreuna...pe ascuns.O cunosc,nu stiam cum sa o linistesc,mi-o si imaginam stand in mijlocul unui camp,un camp pe care e cultivat grau.Statea pe un scaun,langa o casa darapanata,la varsta senectutii.Inca nu l-a uitat...

6 comentarii: