miercuri, 5 octombrie 2011

Vara schimbarilor...

Ultima postare de pe blog mi-a adus aminte de niste sentimente, pe care nu le-am mai avut de muult timp...acum realizez de ce am facut blog-ul. E un fel de jurnal codificat, pe care doar eu si cativa prieteni il inteleg si pastreaza amintiri care merita retinute. Asa ca, azi o sa scriu despre vara care tocmai ce a trecut neasteptat de repede.
In vara asta, m-am schimbat, am facut lucruri pe care nu credeam ca o sa le fac vreodata. Lucruri care mi se pareau vulgare...de fapt nu vulgare, ci mai degraba nepotrivite, dar acum pot spune xa sunt experiente care te ajuta sa te maturizezi, sa stii ce vrei de la viata si sa iei decizii care iti vor influenta viitorul intr-un fel sau in altul.
In vara asta, am incetat sa te iubesc, am privit inainte si nu inapoi. am realizat ce este important pentru mine si ce nu. Am legat prietenii care vor tine toata viata, m-am sarutat cu un tip necunoscut, apoi i-am dat numarul meu de telefon din greseala, ca apoi sa ii dau flit printr-un SMS. Nepotrivit? Vulgar? Nebunesc? Cliseic? Distractiv? Nu conteaza...si stiti de ce? Pentru ca vara asta am relizat ca nu trebuie sa ma uit in stanga sau in dreapta la cine ma analizeaza, trebuie sa imi traiesc viata asa cum vreau si asa cum stiu eu mai bine! :d

Un comentariu: