miercuri, 12 octombrie 2011

Si daca maine nu va mai veni...

Frenezia cantatului m-a lovit si pe mine! Din pacate nu am voce, dar odata ce sunt singura intr-o incapere nu vad care este problema!:)) In timp ce cautam melodii de suflet, am dat peste o capodopera(parerea mea) si anume melodia lui Ronan Keating "If tomorrow never comes". Am stat, m-am gandit si m-am intrebat ce lucruri as face eu daca as sti ca azi e ultima zi din viata mea. Oare trebuie sa ne traim fiecare zi ca si cum ar fi ultima? Hmm...Cat de mult as vrea sa le spun anumitor persoane exact ce simt pentru ele sau sa fac cele mai trasnite lucruri doar ca sa ma simt bine. Dar nu! In viata reala exista consecinte pentru tot ceea ce faci, iar daca o persoana poate sa isi traiasca fiecare zi ca si cum ar fi ultima are tot respectul meu!
Nu vreau sa ma cenzurez pe blog, asa ca o sa va zic ce as face eu daca as stii ca maine lumea s-ar sfarsi!
1. L-as saruta.
2. I-as spune exact ce am simtit cand a facut-o pe mutul exact cand trebuia sa vorbeasca!
3. I-as spune persoanei care mi se pare interesanta in acest moment ca ne potrivim!:))
Si muuulte altele, care din pacate nu imi vin in minte sau sunt lucruri pe care toata lumea le-ar face!

2 comentarii:

  1. Si atunci, de n-ar mai veni ziua de maine.. Ce te mai opreste? Lasa sintagma "ce-as face..", si doar fa-o!

    Macar tu. :))

    RăspundețiȘtergere