duminică, 9 octombrie 2011

Fantezia vietii mele...

Te vreau! Te vreau! Te vreau!
Nu stiu daca existi, dar am nevoie de tine mai mult decat niciodata! Am nevoie de alinarea vorbelor tale dulci,de atingerea ta fina, de imbratisarile tale calduroase, de sarutul tau tandru! Am nevoie sa te simt, sa simt din nou ce a fost! Vreau sa traiesc intr-o poveste...sau mai bine, intr-o comedie romantica in care tu sa fi combinatia perfecta intre mister si romantism, intre dulce si amar, intre rece si cald! O sa te numesc Andrei, cred ca ti s-ar potrivi...mi te arati mereu in vise: 1,83; brunet; ochii verzi; zambet dulce; corp parca lucrat in Photoshop! Superficial? O fata are dreptul sa viseze! Doamne, cat as vrea sa existi si sa te cunosc. Din cauza ta! Da, din cauza ta, eu nu pot sa simt nimic pentru alticineva, fiecare emotie care ma cutremura are legatura cu tine..are legatura cu o FANTEZIE! Cat de tragic...dar totusi, poate intr-o zi vei veni, iar eu o sa ma transfor intr-o fetita de 5 ani, care mai crede ca o sa se intalneasca cu un print atunci cand va fi mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu