marți, 2 martie 2010

Peste 3 zile...dupa o cafea

Ma bucur c am vorbit, ba chiar mi-a aratat cateva poze cu fiica ei de 2 ani. Trebuie sa recunosc ca avea ochii ei, dar in rest semana numai cu Andrei, sotul ei si vechiul meu prieten tot din liceu. Deabia astept sa o cunosc. Din cate am inteles o cheama Maria, cred ca i se potriveste unei blonde cu ochii albastrii. La inceput nu am stiu ca este acel Andrei, clovnul clasei care mereu ne facea sa radem cu gura pana la urechi, dar cand mi-a aratat o poza cu toti 3 l-am recunoscut imediat. Desi au personalitati diferite, se completeaza si sunt foarte curioasa cum se comporta fiica lor. Dupa o conversatie neinteresanta, in care am vorbit in mare parte despre mine, imi dezvaluie ca asteapta al doilea copil, de data aceasta un copil. Ma gandeam ca aveam aceeasi varsta,dar eu ma concentrasem pe cariera, iar ea pe familie. O admir pentru acest lucru, mai ales ca reusise si in cariera. Eu fiind redactor mi-a venit ideea de a publica un articol despre Alexandra si va suna cam asa:"Intre cele 2 iubiri: familia si cariera". I-am prezentat ideea si spre bucuria mea am primit un raspuns afirmativ. Ne-am multumit reciproc, i-am spus data si ora la care trebuie sa fie la sedinta foto si ne-am despartit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu