marți, 2 martie 2010

Marti,15 martie 2020

Pot spune ca a fost distractiv, desi a fost multa munca. A venit si Andrei, am mai recuperat din timpul pierdut, iar fiica lor este adorabila. Deabia stie sa vorbeasca, dar este foarte deschisa si comunicativa.S-a nascut pe 12 iulie 2017, iar Vlad se va naste in jur de 14 octombrie 2020. Dupa ce am terminat sedinta foto de care trebuie sa recunosc ca sunt foarte multumita, i-am invitat in biroul meu pentru cateva intrebari. Am ramas impresionata, la fiecare raspuns pe care mi-l dadeau, deoarece contribuiau toti. Chiar daca pareau cuplul perfect asa ceva nu exista, dar sa stiti ca erau pe aproape. De exemplu, Alexandra intotdeauna vorbea peste Andrei, el neputand sa termine nicio propozitie, iar el era putin cam lenes, dar se pare ca nu ii deranjeau aceste defecte atat de mult incat sa se certe pe tema asta. Am aflat ca nu erau impreuna din liceu, ci s-au reintalnit in anul III de facultate, intalnindu-se de mai multe ori pentru a-si povesti de una si de alta. Dupa mai multe iesiri ca intre "prieteni", Andrei si-a facut curaj sa treaca la pasul urmator. Foarte bine a facut, pentru ca acum sunt o familie mare si fericita.

3 comentarii: