luni, 22 februarie 2010

O poveste imaginara...

Prietenia este ca o armura care te ajuta sa depasesti multe obstacole si sa ajungi unde ti-ai propus fara probleme. Acum cateva zile m-am revazut cu o veche prietena din liceu. Era neschimbata, avea acelasi chip si stil pe care il stiam, desi nu am mai vazut-o de ani buni. Bineinteles ca se maturizase, dar cand o priveam aveam impresia ca vorbesc cu acelasi copil visator si incapatanat ca intotdeauna. Am invitat-o la o cafea sa ne povestim de una si de alta, dar din pacate era in intarziere pentru o sedinta foto. Mi-a lasat cartea de vizita si m-am bucurat cand am vazut ca a devenit scenarist, job-ul mult visat. In acel moment m-am dus si am cumparat 2 filme cu scenariul realizat de ea: "O dragoste pierduta" si " A treia fata". Prima este o drama la care plangi doar gandindu-te la copilul abandonat de nevoie, iar al doilea titlu este comedie care este tipic personalitatii Alexandrei. Singura asemanare este ca amandoua filmele au un scenariu simplu, dar care te facea sa traiesti la maxim fiecare secunda din film.

2 comentarii:

  1. scrii foarte frumos,ti-am mai spus eu tie..de ce nu incepi un roman ?? >:D< astept continoarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. vezi? vezi?? vezi??? nu sunt singura care iti zice asta ;;) chiar scrii f dragut si..

    noi asteptam o poveste mai lunga :">

    RăspundețiȘtergere