luni, 17 mai 2010

Impresii de bucuresti...























































Azi ne-am intors in mica, dar draguta Constanta...Bucurestiul, ce sa zic...nu ma asteptam...a fost mult mai frumos decat ma asteptam mai ales oamenii, erau mai deschisi, parca mai veseli. Am mai fost in Bucuresti, dar niciodata cu scopul de a observa tineri din capitala. Prima oara am crezut ca nimeni nu o sa faca poze cu noi, dar am gasit cativa binevoitori, care au trecut peste prostia noatra si au acceptat sa faca poze cu noi. Multumim inca o data si poate ne mai intalnim din intamplare in capitala. Sincer, ma asteptam la foarte multe fite, dar chiar m-am inselat. Nu inteleg insa de ce oamenii se uitau asa ciudat la noi, in rest totul a fost ok... ba nu, mint, au fost cateva faze mai ciudate pe care nu prea le vezi in Constanta...de exemplu tipul de la metrou care ne-a cerut bani de benzina si dupa aia nu ne-a mai lasat in pace sau batranul cu biblia si cu nemurirea, dar au fost si cateva impresii foarte placute...oamenii ne-au oferit ajutorul lor, cand eram dezorientate( lucru care se intampla destul de des). Deci sigur o sa ne mai vedeti prin Bucuresti...:x

4 comentarii: