miercuri, 23 decembrie 2009

Pentru voi...

Odata…eram doar noi patru si nimic si nimeni nu mai contau . Daca te gandesti la trecut si ii povestesti cuiva prin toate intamplarile prin care am trecut cred ca s-ar intreba macar o data cum de mai suntem prietene ? Incerc sa va zic ca am trecut prin atatea si in ceea ce ma priveste nu am avut atata incredere in cineva niciodata,asta exclusand-o pe sormea . Ne-am certat si ne-am impacat dar de cele mai multe ori erau f putine certuri..desi cred ca stim toate ca la inceput era o prietenie destul de falsa pt ca din cate am inteles si mi s-a voi nu prea ma suportati . Sunt sigura ca eu aveam cea mai mare parte din vina , dar totusi puteati sa imi spuneti si poate o rezolvam doar discutand. Despre asta incerc sa va spun . Nu trebuie sa tinem totul in noi,din cauza asta exista cele mai bune prietene si din cauza asta suntem doar noi patru.As avea o tona de exemple in care ne-am suparat din cauza ca am tinut toul in noi si nu am discutat despre asta.Sincer,daca o tinem tot asa nu cred ca o sa ne mai intelegem asa de bine ,desi cred ca toate vrem ca prietenia noastra sa tina pentru totdeauna , dar sa fim seriosi nu o sa dureze daca ne comportam asa.Mai nou,noi ne certam cam 70% din timpul petrecut impreuna…Uitati-va la primul rand si o sa va amintit ca exact asta am zis inainte sa inceapa scoala.Cum ramane cu nu conteaza nimeni si nimic atata timp cat suntem impreuna.Fiecare are defectele lui si e normal sa mai dam de la noi pt ca nimeni nu e perfect.Am scris aceasta pagina pe vremea cand ne intlegeam(acum nu ne vorbim:|).Un mic sfat:Discuatati!Faceti tot ce puteti ca sa va salvati prietenia!:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu